La Policia de Ciutadella atribueix a una “imprudència” l’accident greu als jocs des Pla
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat

El primer batle socialista de Búger de tota la democràcia
Rafel Capó és, a partir d’avui, el primer batle socialista de Búger de tota la democràcia, en virtut del pacte de govern amb Més per Búger. Capó substitueix Liniu Siquier, que dimarts renuncià al càrrec.
La presa de possessió ha tingut lloc a Can Dameto, a Búger, amb la presència de desenes de veïnats i autoritats, com la presidenta del Govern, Francina Armengol.
El batle ha recordat les obres de millora que es faran al municipi i ha assegurat que serà el batle de tots els bugerrons i bugerrones.
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
Les primeres hipòtesis apunten que ha perdut el control de la motocicleta