Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El mallorquí derrota en tres sets al grec Tsitsipas (6-2, 5-4, 6-0) i es classifica per jugar diumenge la seva cinquena final a Melbourne
Rafel Nadal jugarà diumenge la final de l’Obert d’Austràlia. El mallorquí hi arriba després de superar amb contundència el grec Stefanos Tsitsipas en tres sets, amb parcials de 6-2, 6-4 i 6-0, en un partit que ha durat una hora i quaranta-sis minuts.
El mallorquí arriba al darrer partit del torneig sense haver cedit cap set. Fins ara li han bastant les tres primeres mànegues per resoldre els sis partits disputats a Melbourne. La de diumenge serà la seva cinquena final de l’Obert d’Austràlia (2009, 2012, 2014, 2017 i 2019) i aspira a guanyar aquest Grand Slam per segona vegada. L’única vegada que ha aconseguit mossegar la copa de campió va ser a la final del 2009 contra Roger Federer.
Aquest divendres Rafel Nadal sabrà contra qui jugarà diumenge la final. El rival serà el guanyador de la semifinal que enfronta el número 1 del món, Novak Djokovic, contra el francès Lucas Pouille.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç