Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El mallorquí derrota en tres sets al grec Tsitsipas (6-2, 5-4, 6-0) i es classifica per jugar diumenge la seva cinquena final a Melbourne
Rafel Nadal jugarà diumenge la final de l’Obert d’Austràlia. El mallorquí hi arriba després de superar amb contundència el grec Stefanos Tsitsipas en tres sets, amb parcials de 6-2, 6-4 i 6-0, en un partit que ha durat una hora i quaranta-sis minuts.
El mallorquí arriba al darrer partit del torneig sense haver cedit cap set. Fins ara li han bastant les tres primeres mànegues per resoldre els sis partits disputats a Melbourne. La de diumenge serà la seva cinquena final de l’Obert d’Austràlia (2009, 2012, 2014, 2017 i 2019) i aspira a guanyar aquest Grand Slam per segona vegada. L’única vegada que ha aconseguit mossegar la copa de campió va ser a la final del 2009 contra Roger Federer.
Aquest divendres Rafel Nadal sabrà contra qui jugarà diumenge la final. El rival serà el guanyador de la semifinal que enfronta el número 1 del món, Novak Djokovic, contra el francès Lucas Pouille.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario