Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El tenista, que ha complit 32 anys, jugarà aquest dilluns els vuitens de final de Roland Garros contra el número 70 del món, Maximilian Morterer
Rafel Nadal fa aquest diumenge 32 anys i, com ja és tradició, els ha celebrat a París. El manacorí ha deixat per un moment els entrenaments a Roland Garros per bufar les espelmes. Nadal ha estat el primer a tastar el pastís i ha convidat tots els presents a fer el mateix. Després, com no podia ser d’una altra manera a París, ha brindat amb xampany.
Aquest dilluns Rafel Nadal iniciarà la segona setmana a Roland Garros disputant els vuitens de final. El manacorí, que ve de guanyar Richard Gasquet a tercera ronda, s’enfrontarà ara a l’alemany Maximilian Marterer, número 70 del món. Es tracta d’un tennista de 22 anys esquerrà com Nadal i que enguany ha arribat fins a les semifinals de l’ATP 250 de Muníc. Aquest primer duel entre el balear i l’alemany serà al segon torn de la pista Philippe Chatrier, al voltant de les 12 i mitja del migdia.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost