Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El manacorí ha necessitat sis pilotes de partit per derrotar en dos sets al canadenc Auger-Aliassime
121
Rafel Nadal no ha fallat en la seva estrena al Masters Mil de Madrid que es disputa aquesta setmana a la Caja Mágica. El manacorí ha derrotat en dos sets al canadenc F. Auger-Aliassime (6-3, 6-3). Nadal ha necessitat una hora i trenta set minuts per guanyar el partit contra el 30 del món. El que més li ha costat al manacorí ha estat tancar el paritt. No ha estat fins a la sissena pilota de partit quan ha aconseguit segellar definitivament la victòria que el classifica per la pròxima ronda.
El seu pròxim rival als vuitens de final serà l’americà Frances Tiafoe, número 37 del rànquing ATP. El tenista de 21 anys ve de derrotar Basilashvili a la primera ronda i Kohlschreiber, aquest dimecres, a la segona eliminatòria. Serà la segona vegada que Nadal i Tiafoe es veuran les cares. La primera va ser a l’Obert d’Australia d’enguany i va guanyar el mallorquí per tres sets a zero.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears