El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
L'Ajuntament ho ha anunciat el mateix dia que s'ha fet un reconeixement als aparelladors i arquitectes que col·laboraren al poble després de la torrentada
Ho ha fet públic el batle de Sant Llorenç. Rafel Nadal donarà un milió d’euros al compte de l’Ajuntament, per ajudar els damnificats per la torrentada del passat 9 d’octubre. El tennista manacorí volia organitzar un esdeveniment esportiu benèfic, però la darrera lesió que ha patit ho va impedir. Ara ha anunciat aquest donatiu. L’ajuntament es mostra agraït per l’aportació del tennista que se suma al milió 600.000 euros que ja havien rebut de manera altruista. El batle ha recordat que, a part de l’ajuda en metàl·lic, també han rebut ajuda humana.
I precisament, una de les aportacions humanes més significatives va ser la dels aparelladors que, de manera voluntària, varen inspeccionar més de sis cents habitatges després de la torrentada. Aquest dijous, més d’un centenar d’aquests professionals han rebut un reconeixement del col·legi d’Aparelladors de Balears.
I aquest dijous dematí també s’ha retut homenatge al centenar d’arquitectes que, de manera altruista, també varen participar en les tasques de reconstrucció de les zones afectades. El Col·legi d’Arquitectes de Balears ha promogut aquest reconeixement. Hi ha assistit el conseller de Territori, Marc Pons. Els professionals que han participat a l’acte han recordat la feina feta durant aquells dies i les mostres d’agraïment que reberen per part de les persones afectades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta