La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
El mallorquí derrota a Damir Dzumhur per 6-1 6-0 i es classifica per disputar aquest dijous els vuitens de final del torneig italià
Foto: EFE
155L’estrena de Nadal a Roma ha estat com un entrenament, dels suaus. El manacorí no ha trobat oponent en el bosnià Dzumhur. 60 minuts han estat suficients per liquidar el debut més plàcid del número 2 del món. Dzumhur ha acabat desesperat davant l’efectivitat d’un Nadal que arribava a totes. El balcànic s’ha torbat 30 minuts a guanyar un joc, l’únic. El mallorquí ha resolt el set per la via ràpida i pràcticament sense suar.
La segona mànega ha estat encara més contudent. Nadal no ha deixat respirar Dzumhur. El bosnià no ha tengut cap opció. I no és una manera de parlar. El set ha acabat amb un 6-0 que ho explica tot. Ha estat el debut més còmode de Nadal a Roma. El de Manacor afronta amb especial motivació un torneig que se li resisteix fa quatre anys. El seu darrer triomf va ser el 2013. Enguany cerca el que seria el seu vuitè títol a la capital italiana.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima