El tenista manacorí supera sense problemes la primera ronda del torneig mentre que el de Santanyí ha quedat eliminat
Rafel Nadal ha començat amb força el camí cap al seu dotzè Roland Garros. El manacorí ha debutat al torneig amb una contudent victòria contra l’alemany Yannik Hanfmann en tres sets, per 6-3, 6-1 i 6-3 eu partit que ha durat una hora i cinquanta set minuts.
El pròxim rival de Nadal, igual que el primer, també és alemany i prové de la fase prèvia. Es tracta de Yannick Maden, de 29 anys i número 114 del rànquing ATP.
La creu de la jornada és Jaume Munar que ha quedat eliminat del torneig. El santanyiner ha perdut en quatre sets contra l’italià Salvatore Caruso per 7-5, 4-6, 6-3 i 6-3.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'