Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La lesió al psoes ilíac que va patir a Austràlia l'aparta també de Barcelona
148
Rafel Nadal no serà a Barcelona la setmana que ve per disputar el trofeu que ha aixecat en 12 ocasions. Aquest divendres, amb un tuit, el torneig ho ha fet oficial. Poc després era el mateix Rafel Nadal qui ho anunciava a les seves xarxes socials.
Barcelona es un torneo especial para mi, porque es mi club de adopción y porque jugar en casa es siempre una sensación única.
Aún no me encuentro preparado y sigo, por tanto, mi proceso de preparación para la vuelta a la competición. pic.twitter.com/ZbgTv20Fo3
— Rafa Nadal (@RafaelNadal) April 14, 2023
🚨 OFICIAL
❌@RafaelNadal no disputarà el @bcnopenbs
El manacorí assegura que no se troba preparat i continua la seva recuperació per tornar a la competició https://t.co/F5HmahaNMw
— Esports IB3 (@EsportsIB3) April 14, 2023
La lesió al psoes ilíac
El manacorí continua recuperant-se de la lesió que es va fer a la segona ronda de l’Obert Austràlia. Per segon any consecutiu unes molèsties el priven de poder participar a Barcelona com ja va passar a Montecarlo. En la seva darrera participació a Barcelona, el 2021, Nadal va aixecar el títol de campió. La pròxima cita del calendari és el Masters 1000 de Madrid que comença el primer de maig. Veurem si Nadal podrà ser al sorteig del quadre. L’any passat una lesió ja va privar el mallorquí de disputar Montecarlo i Barcelona. Abans de Roland Garros, el gran objectiu de la temporada de terra, Nadal només va poder disputar dos tornejos, els Masters Mil de Madrid i Roma.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu