Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El tennista manacorí participarà la setmana que ve al torneig ATP 250 de Brisbane. Serà el seu retorn a les pistes després d'estar quasi un any de baixa per lesió
97
Rafel Nadal ha partit avui cap a Austràlia per disputar l’ATP 250 de Brisbane. Serà el retorn a la competició del tennista manacorí després d’un any pràcticament en blanc. Nadal es va lesionar el psoes ilíac de la cama esquerra a l’Obert d’Austràlia i no juga des del passat mes de gener. Ara, el mallorquí vol agafar ritme de competició a Brisbane, torneig que servirà al 22 vegades campió de Grand Slam com a assaig general per a l’Obert d’Austràlia. A Brisbane el manacorí es podrà creuar amb caps de sèrie ja a la primera ronda. En aquest moment, Nadal ocupa el lloc 670 del rànquing ATP.
Qui també reapareixerà a Brisbane és Naomi Osaka, una de les grans figures del circuit femení. La japonesa, que ja ha arribat a la ciutat australiana, torna a les pistes després de ser mare al mes de juliol. L’exnúmero 1 del món i guanyadora de quatre Grand Slams no ha jugat en tot el 2023. Osaka va disputar el seu darrer torneig al setembre de l’any passat a Tòquio, on es va haver de retirar per una lesió abdominal.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou