Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Aquest uombat que subjecta Kei Nishikori és enguany el reclam de l’Obert d’Austràlia. Però qui realment en vol ser protagonista és Rafel Nadal.
Com a part de l’entrenament, avui ha jugat un partit d’exhibició contra Nick Kyrgios. No ha guanyat, però assegura que se sent millor que l’any passat, quan va caure a primera ronda d’Austràlia.
Avui es tractava de fer espectacle en aquest partit en format “Fast Four”, és a dir, en sets de 4 jocs. Kyrgios hi ha posat ganes i bon joc. Jugava a casa i es notava en aquest centre de convencions de Sidney ple de gent. 8000 seguidors. Alguns d’ells han pogut tenir-lo ben a prop. I al final l’australià s’ha imposat en 4 sets després d’una hora i 42 minuts de partit.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes