Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
El manacorí s'ha imposat 6-3 i 6-4 al sud-africà Kevin Anderson. El pròxim rival serà Chung
Al Godó, entre ruixat i ruixat, Rafel Nadal resol els seus partits. Passeta a passeta i sense concedir res als rivals. Així avança el manacorí al torneig. Avui, Nadal no ha donat opcions al sud-africà Kevin Anderson. Ben igual que ahir, el manacorí ha trencat el primer servei del rival i s’ha posat tres a zero.
Aquest dijous ha tornat a funcionar la dreta, el revés i també el servei. Amb ell, a la primera mànega Nadal ha tingut un encert del 89%.
6-3 al primer set i 6 a 4 en un segon en què el principal maldecap del manacorí ha estat un primer joc que ha durat quinze minuts. A partir d’aquí, velocitat de creuer. Kevin Anderson i els seus dos metres i 3 centímetres no han pogut amb un Nadal que avui no ha cedit ni una pilota de trencament.
I així, després d’una hora i 33 minuts de joc, el manacorí s’ha adjudicat la seva victòria número cinquanta al Torneig Comte de Godó. La que li seveix per ser ja als quarts de final.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues