Logo IB3N
X

Rafel Nadal renuncia a jugar el torneig de Rotterdam

Les molèsties a l'esquena l'han obligat a prendre aquesta decisió

26/02/2021

Rafel Nadal renuncia a jugar el torneig de Rotterdam

167

Rafel Nadal ha anunciat avui horabaixa a través de les seves xarxes socials que no disputarà el torneig de Rotterdam, que havia de començar dilluns. El manacorí ha pres aquesta decisió conjuntament amb el seu metge i el seu equip. Ara, pendents de la seva evolució, la reaparició del mallorquí podria ser al torneig d’Acapulco. Les molèsties a l’esquena estan marcant aquest inici de temporada per a Rafel Nadal. No va participar a l’ATP Cup i, encara amb molèsties, sí va disputar l’Obert d’Austràlia, on va quedar eliminat als quarts de final. El seu adeu a Rotterdam pot implicar perdre el número 2 del món, sempre que Daniil Medvedev assoleixi la final d’aquest torneig.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella