Una lesió ha obligat Rafael Nadal a retirar-se del Rolex París Masters 2018, perquè els metges li han recomanat no jugar a causa del dolor abdominal que pateix. D’aquesta manera, el manacorí perd el número 1 del món. A partir de dilluns, ho serà Novak Djokovic.
El tennista balear considera “un miracle” haver estat tantes setmanes al capdavant del rànquing en aquest 2018.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa