El tennista balear ha guanyat el búlgar en dos sets: 6-4 i 6-1. El rival de demà serà l'argentí Guido Pella, a qui sempre ha guanyat
213
Rafel Nadal s’ha classificat avui horabaixa per als quarts de final del Masters 1000 de Montecarlo. El manacorí ha superat Grigor Dimitrov en dos sets, per 6-4 i 6-1. El partit ha començat bé per a Nadal. S’ha col·locat amb un 4-1 a favor, però el búlgar ha aconseguit igualar el marcador. Finalment, un trencament de servei del tennista balear al desè joc li ha permès guanyar la primera mànega. La segona, no ha tengut història. Nadal ha estat molt superior. Demà s’enfrontarà a quarts a l’argentí Guido Pella. Djokovic també ha guanyat avui, mentre que Zverev i Thiem han quedat eliminats
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda