El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El número u del món s'ha imposat en tres sets a Damir Dzumhur a la pista Margaret Court, en un partit en què la calor no li ha impedit mostrar la seva millor versió
El número u del món ha sortit a la pista com una exhalació. Dzumhur no oposava resistència i Nadal es posava 5 a 0 ràpidament. En poc més de 20 minuts, el manacorí tancava la primera mànega.
L’inici del segon set ens ha deixat l’únic trencament del partit per a Dzumhur. Un trencament anecdòtic que no ha posat nirviós Nadal, que continuava executant el seu pla a la perfecció. Seriós des de la línia de fons, ben recolzat per la seva dreta i atacant el segon servei de Dzumhur.
El bosni només ha guanyat un 31 per cent dels punts amb aquest cop. Nadal tancava així la segona mànega del partit, amb un 6 a 3, i encarava el tercer set. A la darrera mànega, el domini del número u del món ha continuat de manera clara. Però el manacorí no ha quedat del tot satisfet amb el seu joc.
Amb el quart ace del partit, Nadal certificava el bitllet per a vuitens. Sens dubte, l’objectiu s’ha aconseguit. A vuitens de final, el seu rival serà l’argentí Diego Schwartzman, que avui ha remuntat un primer set en contra i ha superat l’ucraïnès Alexander Dolgopolov en 4 mànegues.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits