Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La reaparició serà al Masters 1000 de Madrid
Rafel Nadal torna a la competició al Masters 1000 de Madrid. El tennista balear, de baixa des de fa un mes a causa d’una fissura a una costella, ha comunicat la seva decisió de participar en el torneig madrileny, tot i que adverteix que hi arribarà just de preparació i que serà complicat, però la il·lusió per jugar a casa l’empeny a tornar a les pistes.
La darrera lesió ha estat complicada d’assumir per a Rafel Nadal que havia començat un 2022 increïble. Invicte i amb tres títols a la butxaca: el torneig AP 250 de Melbourne, l’Obert d’Austràlia i Acapulco. A Indian Wells, també va començar bé i continuava acumulant victòries, arribant a les vint consecutives. El millor inici d’any de la seva carrera. La darrera victòria va ser a semifinals davant Carlos Alcaraz en un partit maratonià de tres sets i més de tres hores sobre la pista. Tot i la victòria, hi havia indicis que el manacorí no es trobava bé.
I a la final amb Taylor Fritz, Nadal va haver d’abandonar la pista per rebre assistència mèdica. El diagnòstic era clar, tenía una costella fissurada i hauria d’estar entre quatre i sis setmanes de baixa. Finalment, han estat cinc. Ara ja recuperat, Nadal retornarà a la competició al Masters 1000 de Madrid. Serà el penúltim assaig abans del gran objectiu del manacorí, aixecar a París la catorzena Copa dels Mosqueters de la seva carrera.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia