Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La mort de l'actor bunyolí ha commocionat la comunitat artística mallorquina
Rialler, positiu i un company immillorable. Les mostres d’amor i condol a les xarxes per la mort de Rafel Ramis són incessants des de tots els àmbits de la cultura illenca. De formació autodidàctica, Ramis va començar al món actoral als anys 70. Va crear el grup teatral de Bunyola, el seu poble, i es va convertir en el motor d’un moviment que amb els anys es va consolidar.
A més dels escenaris, però, el rostre de Rafel Ramis va entrar aviat a moltes llars de les Illes, amb la seva participació a sèries d’aquesta casa, com ‘Llàgrima de Sang’ i ‘L’anell’, i a altres programes. Ha participat també a diverses pel·lícules i curtmetratges de producció illenca com ‘Yo’, de Rafel Cortés, i ‘El perfecto desconocido’ i ‘Pullman’, de Toni Bestard.
Rafel Ramis va morir aquest passat diumenge, després de lluitar contra el càncer. Tenia 72 anys. Deixa més d’un centenar d’obres de teatre, la seva gran passió. El seu llegat, però, va molt més enllà dels escenaris i els platós de rodatge.
Amics, familiars i companys de professió -teatre, cinema i televisió- l’han acomiadat avui, dilluns, entre les 4 i les 6 i mitja de l’horabaixa, al cementeri de Bunyola.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19