Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Vicente Moreno ha consolat Merveil, amb problemes personals
El Reial Mallorca s’enfronta a l’Extremadura. L’equip ha fet el darrer entrenament, abans del duel de demà a les dotze a Son Moix. El lateral Joan Sastre i el davanter Àlex López, lesionats, han escoltat la xerrada tècnica, però no han participat a la sessió. En canvi, la bona notícia per a Vicente Moreno és que els defenses Antonio Raillo i el capità Xisco Campos han entrenat amb normalitat amb la resta dels seus companys.
La imatge de l’entrenament, però, és aquesta. Vicente Moreno ha conversat una bona estona amb Merveil. Durant la conversa hem vist caure llàgrimes al futbolista del Congo, afectat per temes personals. Després s’ha afegit a la conversa Lago Júnior que, si juga demà, complirà cent partits amb el Reial Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui