Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Des de la institució insular es vol treure més profit de la finca pública, adquirida ara fa 16 anys
El Consell de Mallorca aprovarà aquest mes la inclusió de Raixa en la Xarxa Europea de Jardins Històrics.
És una de les mesures de la Institució per dotar de contingut la finca pública adquirida fa 16 anys. El conseller de Participació Ciutadana de Mallorca, Jesús Jurado assegura que, d’ençà que es comprà Raixa “no s’hi ha tret el profit que s’hi podia haver trat de cara a la ciutadania”.
A la finca pública de Raixa s’hi fan programes per formar en jardineria gent en risc d’exclusió social. Recentment, s’ha signat un conveni amb la UIB per dur-hi investigadors. Ara, al Consell estan pendents de tots els informes i d’aprovar la inclusió en la xarxa en plenari. Estan disposats a assumir la dotació econòmica per fer-ho possible.
Raixa té un gran jardí Mediterrani del Segle XIX, amb àrees ben diferenciades, com el jardí d’Apol·lo, de la Loggia o el Romàntic. Ara, ja reben turistes de jardins i, responsables de Raixa expliquen que la inclusió en la Xarxa Europea de Jardins Històrics potenciarà aquesta casta de visitants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals