Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El porter serbi, que s'acaba de classificar per l'Eurocopa, encara no s'ha entrenat amb l'equip a Son Bibiloni
Javier Aguirre agafa la forca del Dimonió i l’empeny a passar pel mig de la plantilla del Mallorca. La mascota del club ha quedat en segon lloc en un concurs celebrat aquest cap de setmana a Leganés, i rep l’homenatge dels jugadors i cos tècnic. Amb bon humor, comença l’entrenament. Javier Aguirre, en to cordial, assenyala a Raíllo un camí. El Mallorca necessita trobar la bona direcció a la lliga, amb només 9 punts en 12 jornades. Després d’uns minuts de carrera contínua, els jugadors s’han posat a fer parets al primer toc. Sergi Darder és l’home de les passades, i serà un dels puntals per rompre la defensa de l’Atlètic de Madrid dissabte al Metropolitano.
Aguirre ha de dissenyar un atac inèdit per l’absència de Muriqi, i això dona encara més opcions Abdon Prats de ser titular davant els matalassers.
Rajkovic ja és a l’illa després d’aconseguir amb Sèrbia la classificació per l’Eurocopa. El porter no ha entrenat a la gespa, però la seva presència a Madrid, si no hi ha novetat, està garantida.
Tot i que som a finals de novembre, avui a la gespa de Son Bibiloni l’ambient era primaveral. Tothom espera que, ara sí, floreixi el joc de l’equip.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca