Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El president del govern central assegura que "mentre jo sigui president, no es congelaran"
Discurs optimista de Mariano Rajoy als pensionistes. El president del govern espanyol ha assegurat que l’actual sistema de pensions no perilla, gràcies a les reformes fetes pel seu govern. Encara que ha reclamat consens a la resta de partits i als sindicats i ha demanat que ningú no faci demagògia ni ús partidista d’aquesta qüestió.
Rajoy ha reiterat que les pensions no es revaloraran segons l’evolució dels preus com reclamen pensionistes i oposició, però ha anunciat ajudes fiscals en l’IRPF i que millorarà les pensions mínimes i de viudetat, sempre que s’aprovin els pressupostos d’enguany.
El PSOE ha demanat a Rajoy un exercici de realitat sobre la situació dels pensionistes. Socialistes i Podem insisteixen en un impost a la banca per mantenir les pensions. I Ciutadans reclama més reformes. Albert Rivera ha proposat rebaixar l’IRPF a les pensions més baixes. El líder de Ciutadans ha dit que donarà suport als pressupostos de l’Estat si el govern central es compromet a aplicar la rebaixa.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal