Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El president del Govern central ha comparegut per analitzar el resultat de les eleccions catalanesEl president del govern espanyol ha comparegut per analitzar el resultat de les eleccions catalanes
Fes clic aquí per tornar a veure la compareixença completa del president Mariano Rajoy. /Foto: EFE
44El president del Govern central, Mariano Rajoy, ha comparegut aquest divendres per analitzar el resultat de les eleccions catalanes des de La Moncloa. Els resultats de les eleccions catalanes confirmen l’enfonsament del PP de Rajoy a Catalunya. Amb tot, el president evita l’autocrítica i assegura que “es retirarà l’article 155 quan hi hagi un nou Govern”.
Rajoy ha defensat l’aplicació del 155 perquè “es va aplicar quan calia, d’una manera intel·ligent”. “L’objectiu de les eleccions era restaurar la legalitat”, ha assegurat.
El líder del PP ha dit que “la situació dels empresonats no canvia amb les eleccions d’ahir”. Sobre els resultats, ha explicat que “els independentistes perden suport, encara que menys del que ens agradaria”.
Consulta aquí els resultats detallats de les eleccions catalanes del 21D
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç