Hiper Centro comprarà part de la producció de llet que Agama deixà d’adquirir
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
Tots dos han coincidit en declarar inacceptable la celebració del referèndum de secessió
Mariano Rajoy i Pedro Sánchez s’han reunit aquest dijous durant dues hores i mitja al palau de la Moncloa i han acordat mantenir un contacte permanent per abordar el desafiament independentista català.
Rajoy ha rebut Sánchez un mes i mig després de la seva reelecció com a secretari general del PSOE. Els dos dirigents han posat per als fotògrafs amb un somriure en un ambient relaxat i distès, que res té a veure amb la darrera entrevista que, de fet, només va durar mitja hora.
Sánchez i Rajoy també han parlat del Brèxit, del pacte antijihadista i l’estratègia estatal de seguretat. A la trobada, tots dos han coincidit en declarar inacceptable la celebració del referèndum de secessió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma