Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Tots dos han coincidit en declarar inacceptable la celebració del referèndum de secessió
Mariano Rajoy i Pedro Sánchez s’han reunit aquest dijous durant dues hores i mitja al palau de la Moncloa i han acordat mantenir un contacte permanent per abordar el desafiament independentista català.
Rajoy ha rebut Sánchez un mes i mig després de la seva reelecció com a secretari general del PSOE. Els dos dirigents han posat per als fotògrafs amb un somriure en un ambient relaxat i distès, que res té a veure amb la darrera entrevista que, de fet, només va durar mitja hora.
Sánchez i Rajoy també han parlat del Brèxit, del pacte antijihadista i l’estratègia estatal de seguretat. A la trobada, tots dos han coincidit en declarar inacceptable la celebració del referèndum de secessió.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora