Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Ciutadans reivindica la presidència del Parlament català com a partit més votat dia 21 de desembre
El president del govern central, Mariano Rajoy, i el líder de Ciudadans, Albert Rivera, s’han reunit a La Moncloa per analitzar els resultats electorals del 21D i les opcions que es plantegen a partir d’ara.
En aquesta reunió, Rajoy i Rivera han considerat que l’article 155 és la “garantia d’accés als serveis públics per part de tots els catalans” fins que no hi hagi govern.
També han parlat de la necessitat d’abordar de forma urgent el nou sistema de finançament durant el 2018 “per donar solució als problemes de les comunitats autònomes respecte al manteniment dels serveis públics”.
Rivera també ha recordat al president espanyol la necessitat de complir els preacords sobre pressupostos al Congrés.
Segons les mateixes fonts, el president del govern espanyol i el líder de Ciutadans han coincidit que el futur govern de Catalunya haurà de respectar la Constitució i complir les lleis per poder recuperar la convivència.
Rajoy confia tenir un diàleg “normal” amb el nou govern català que surti del 21-D
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés