Unió Mallorquina ha presentat la seva nova gestora a Palma, amb Ramón Ordóñez al capdavant. La formació assegura que Palma és l’assignatura pendent i que l’any i mig que ve per endavant serà clau per arribar a tots els ciutadans. Després de 13 anys d’aturada, UM vol obrir una etapa marcada per la proximitat i la confiança, amb l’objectiu de tornar a tenir presència en la política municipal i insular.
La gestora de Palma la formen, juntament amb Ordóñez, Pere Pascual, Juan Ignacio Romero, Paula López, Marcos López i Juan Tomás Roca Cabrer.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos