Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ajuden dones en risc d'exclusió social a formar-se i els ofereixen acompanyament emocional
Randa i Ruanda s’han agermanat en un projecte solidari perquè les dones de les localitats de Kiziguro i Nyakanyaga tenguin un futur millor.
És una iniciativa que na néixer fa més de dos anys, quan des d’aquí es va fundar una escola perquè dones en risc d’exclusió social digne puguin formar-se en perruqueria, costura i agricultura familiar. A més, també reben un acompanyament emocional.
Tot plegat s’ha impulsat com a llegat pòstum d’una de les veïnades del poble, na Gari Socias, que va morir prematurament. La rifa del sopar a la fresca d’enguany es dedicarà a aquesta escola de Ruanda aixecada gràcies als veïnats i veïnades de Randa.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic