Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els artistes reivindiquen la llibertat d'expressió i condemnen "la repressió" que pateixen músics com el raper mallorquí
Una vintena de rapers han difós a través de les xarxes socials una cançó, amb un videoclip rodat a l’antiga presó Model de Barcelona, en la qual reciten rimes de Valtònyc, Pablo Hasél i La Insurgencia, per donar suport a aquests artistes condemnats a penes de presó per les lletres de les seves cançons.
Segons ha informat el raper Pau Llonch, l’objectiu és reivindicar la llibertat d’expressió i condemnar “la repressió” que pateixen músics com Valtònyc, que ha estat condemnat a tres anys i mig de presó per diversos delictes.
Grups de música i artistes com Clara Peya, Elphomega, Machete en Boca, Frank T, Homes i Dones Llúdirga, La Raíz, Ira, Los Chikos del Maíz, Tribade, Def Con Dos, Noult, Zoo, Rapsusklei i Sara Hebe participen en el projecte.
La cançó porta per títol ‘Los borbones son unos ladrones’, en referència a unes de les rimes que apareixen en el tema de Valtònyc ‘No al borbó’, pel qual ha estat condemnat per injúries a la Corona.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui