Les educadores infantils subcontractades de Palma reclamen un salari digne
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat

Els animalistes lamenten que amb la norma balear hauria fet evolucionar la tauromàquia
Satisfacció al món taurí de les Illes, després que el Tribunal Constitucional (TC) ha dictat sentència i ha anul·lat els principals articles de la llei de ‘toros a la balear’, que en la pràctica, feien inviables les corregudes a les places illenques. Amb aquesta decisió, “ens permetrà començar la temporada pel febrer o març que és quan comença la temporada taurina a Espanya”, explica Tomeu Simonet, portaveu de la Federació Taurina Balear.
La tauromàquia, un sector a la baixa a les Balears
Des de les associacions animalistes destaquen que seguiran lluitant contra el maltractament animal. La llei de ‘toros a la balear’ hauria estat una norma que “hauria conciliat bé”, lamenta Aida Cortezero, membre de l’Associació ICA Animalista perquè “hauria estat una manera de no desvirtuar o desfigurar la tauromàquia sinó fer que evolucioni cap a una societat més ètica”.
El ple del TC ha votat majoritàriament a favor del recurs d’inconstitucionalitat interposat, en el seu moment, per l’expresident Mariano Rajoy. Però 4 dels magistrats han emès vots particulars mostrant-se partidaris de mantenir la llei aprovada al Parlament.
Per exemple, Juan Antonio Xiol, que defensa en el seu escrit “la nova modalitat d’espectacle taurí no cruent, diu, promogut des de les Illes”. Fernando Valdés, María Luisa Balaguer i Cándido Conde Pumpido són els altres jutges discrepants.
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
L'animal va quedar varat a la platja de Punta Prima fa 103 anys
Científiques de l'Idisba visiten el CEIP Aina Moll el Dia de la Dona i la Ciència