Els hotelers esperen atreure el turisme nacional per complementar les previsions d'ocupació
Trobar una oferta per allotjar-se a Mallorca és possible en ple mes d’agost. Melià és una de les cadenes hoteleres que ofereix descomptes de fins al 50%. També ho fa Protur amb rebaixes de fins al 25%. És la resposta dels hotelers a unes previsions d’ocupació que oscil·len entre el 80 i el 85% aquest mes. D’aquesta manera, atreuen el turisme nacional.
El mes de juny les xifres d’ocupació superaven el 88% i el juliol s’han situat entre el 85 i el 90%. Baixades que el sector turístic atribueix a la contracció de l’economia alemanya i al Brexit. Precisament, a Menorca l’arribada de turistes britànics ha baixat un 9% el juliol, si ho comparam amb el mateix mes de fa quatre anys. El turisme nacional, en canvi puja.
El turisme espanyol és el que ara complementa l’ocupació a les illes. I a llocs com la costa valenciana, són els més nombrosos. A llocs com Benidorm, estan a punt de penjar el cartell de complet.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Ha finat aquest divendres als 73 anys després de patir una llarga malaltia