El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El director del CEIP Cas Capiscol, Vicenç Garcia, afirma que "és un autèntic despropòsit i una barbaritat voler acollir alumnat de tres a sis anys en la fase 2"
/EFE.
168En el sector educatiu segueix l’incertesa de si el pròxim 25 de maig es reobriran els centres per finalitzar l’any escolar. Una proposta que ha trobat l’oposició a Balears de bona part de la comunitat educativa. Ja que no veuen amb bons ulls obrir portes a finals d’aquest mes, coincidint amb la fase 2, perquè no es pot garantir la seguretat sanitària d’alumnes i professors.
El director del CEIP Cas Capiscol, Vicenç Garcia, en declaracions a l’informatiu matí d’IB3 Ràdio ha afirmat que el seu centre educatiu no està preparat per rebre als alumnes de manera immminent. I ha afegit que: “És un autèntic despropòsit i una barbaritat voler acollir alumnat de tres a sis anys a la fase 2”. També es queixa de la falta d’informació per part de la Conselleria d’Educació.
Un Vicenç Garcia que també crei que la decisió de la reobertura de les escoles no es farà sota criteris pedagògics si no econòmics.
El director del CEIP Cas Capiscol ha manifestat que: “Si un professor o un alumne es contagiàs, la responsabilitat serà de la Conselleria d’Educació”. I ha admés que ha estat molt complicat fer un seguiment en la formació dels escolars durant aquest confinament. “L’educació no està feta per fer-la a distància”. I ha sentenciat de cara al curs que ve que: “fins que no hi hagi una vacuna contra el Coronavirus serà complicadíssim reprendre l’activitat escolar”.
Escolta aquí l’entrevista completa d’IB3 Ràdio
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits