Cort ja prepara l’ampliació de l’ORA
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
PP i Entesa, que tenen majoria al municipi, consideren un "xantatge" que Ports condicioni la inversió a que s'inclogui el bar en el projecte
El rebuig del PP i l’Entesa, que són majoria a l’Ajuntament del Mercadal, amenaça amb frustrar la major inversió pública de la història al port de Fornells, 7 milions d’euros. Tots dos grups no volen la cantina que Ports de les Illes Balears ha inclòs en el seu projecte de reordenació i que diu que és preceptiva per poder dur a terme l’actuació. La Junta Local de Fornells, on el PSOE està en minoria, ho considera un xantatge.
Però la resta d’obres sí que es veuen amb bons ulls. Entre elles, arranjar l’espigó, soterrar la benzinera, habilitar una zona de bany sobre l’antic restaurant del Pla i crear una rampa de varada per a embarcacions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge