Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
PP i Entesa, que tenen majoria al municipi, consideren un "xantatge" que Ports condicioni la inversió a que s'inclogui el bar en el projecte
El rebuig del PP i l’Entesa, que són majoria a l’Ajuntament del Mercadal, amenaça amb frustrar la major inversió pública de la història al port de Fornells, 7 milions d’euros. Tots dos grups no volen la cantina que Ports de les Illes Balears ha inclòs en el seu projecte de reordenació i que diu que és preceptiva per poder dur a terme l’actuació. La Junta Local de Fornells, on el PSOE està en minoria, ho considera un xantatge.
Però la resta d’obres sí que es veuen amb bons ulls. Entre elles, arranjar l’espigó, soterrar la benzinera, habilitar una zona de bany sobre l’antic restaurant del Pla i crear una rampa de varada per a embarcacions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya