Mor un home després de caure a la mar en el port de Ciutadella quan havia desembarcat d’un ferri
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
La família va denúnciar la directora i dues professores
El Jutjat d’Instrucció Número 11 de Palma no ha admès la querella per lesions presentada pels pares d’una alumna del col·legi Anselm Turmeda de Palma contra la directora i dues professores, després d’una presumpta agressió al patí del centre. La família de la menor va denunciar els responsables del centre pels presumptes delictes d’omissió de socors, coaccions i tracte vexatori.
El Jutjat que ha instruït el cas no ha admès a tràmit la denúncia. La Fiscalia també s’oposà a tramitar-la. Segons la família, la nina, de només 8 anys, va patir lesions greus a causa de l’agressió d’alguns companys del centre mentre jugaven al pati de l’escola. L’advocat de la família, Marcos García Montes, va anunciar una querella també contra el conseller d’Educació, Martí March.
La Conselleria d’Educació va concloure, en un informe, que la menor va patir cops durant una brega espontànea per una pilota, però va descartar que es tractés d’un cas d’assetjament escolar. Set alumnes del centre foren expulsats de 3 a 5 dies.
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
L'IES Sineu fa la primera bunyolada contra les violències masclistes
Segons la companyia, el passatger feia cua dins del vehicle per sortir del port quan ha caigut a l'aigua en el taló del moll de Llevant
Consideren que són inviables les ràtios de professors per infants, que qualifiquen d'inassumibles