Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El model de fluxe realitzat per la UIB indica que hi ha més sediments a la part del torrent
84
L’operatiu de recerca del petit Arthur desaparegut des de dimarts passat per la torrentada al Llevant de Mallorca se centra avui dimarts per terra a les zones del torrent de ses Planes, “on hi ha dipositat més sediments, segons ha indicat el model de fluxe realitzat pel Departament de Física de la Universitat de les Illes Balears”.
Ahir dilluns vespre, va aturar la recrca a la zona de Son Carrió, on s’havia intensificat la cerca, passades les 21.00 hores, després que un ca marqués la zona on hi havia indicis de trobar el nin.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació