Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'associació Tramuntana XXI i els batles dels municipis afectats s'han reunit avui per reclamar solucions
Els batles dels pobles de la Serra de Tramuntana fan força per reclamar a les administracions competents que eradiquin les curses il·legals que es fan a la carretera Ma-10, la que travessa la Serra. Fa anys que pateixen renous i problemes de seguretat provocats per la conducció incívica i temerària d’alguns conductors. Avui s’han reunit i han acordat remetre al Consell de Mallorca, la Guàrdia Civil i Delegació de Govern una carta explicant la problemàtica i reclamant accions conjuntes.
Ho han fet el mateix dia que el Ministeri de l’Interior ha presentat les noves senyalitzacions per identificar els 100 trams mes perillosos per a motociclistes en carreteres secundàries de tot l’estat. En aquest llistat apareixen 7 trams de carreteres de les Balears, quatre d’ells pertanyen a aquesta carretera de la Serra de Tramuntana.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat