Veïns de Bunyola i Palmanyola demanen que s'obri la continuació d'aquest camí
Els veïns de Palmanyola i de Bunyola han sortit al carrer a la plaça de Bunyola, per reivindicar els seus camins públics: la continuació del camí de Passatemps. Són 800 metres i són a una finca privada, la finca de s’Heretat, que connecta directament el recinte amb la finca pública de Raixa.
Cada any durant 10 anys, han sortit al carrer per reivindicar aquesta obertura. Cada any recullen firmes perquè les institucions, diuen, no han fet res mai. Ja en duen 5.000, de signatures.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer General Riera de Palma
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari