Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Demà, dijous, rebran material de 8:00 a 18:30 hores
L’Ajuntament d’Eivissa ha instal·lat un punt de recollida al Centre de Protecció Animal de sa Coma per recaptar material i aliment per a mascotes.
Han començat avui, al llarg del tot el matí han estat recepcionant material i demà també ho faran de 8 del matí a 6 i mitja de la tarda. Estan recollint material i menjar com pinso, mantes i llits per a mascotes, maletins per transportar animals i caixes d’arena o corretges. Divendres ho traslladaran amb un camió d’una empresa privada que se’n va amb més ajuda cap a València. Manuel Jiménez Roig és regidor de Benestar Animal d’Eivissa.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial