Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Jornades de neteja a Mallorca i Formentera amb motiu del World CleanUp Day
Dematí enfeinat a s’Estany des peix. Bossa en mà, passeig per amunt i per avall i plàstics que no aturen d’aparèixer. Una imatge ben similar a la de la platja de la Reserva Natural de s’Albufereta. Jornada de recollida intensa a les dues Illes i amb un mateix missatge: conciencia de la necessitat de protegir l’entorn.
Tant associacions com administracions insisteixen: és feina de tots fer petites passes cap a la recuperació i protecció del nostre territori. Només a s‘Albufereta s’han recollit, en dues hores, més de 240 quilos de residus.
Dues iniciatives emmarcades en les campanyes “Let’s Clean Europe” i en el “World Cleanup Day” que enguany se celebra a 180 països. A les Filipines, per exemple, grups de bussejadors s’han submergit a la Badia de Batangas per netejar-la de plàstics. Petites iniciatives, locals i globals, que ajuden a fer visible una enorme problemàtica.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer General Riera de Palma
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari