Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Consum suggereix fer una llista i comparar preus abans d'anar a comprar
Ja hi ha molts aparadors que ho anuncien. El Divendres Negre, més conegut com el Black Friday, ja és aquí. Molts consumidors aprofitaran els descomptes per fer les compres de Nadal. Des de la Direcció General de Consum recomanen comparar preus abans de comprar i també fer una llista per no deixar-se endur per les emocions.
Des de consum recorden que una retallada de preus no significa una retallada dels nostres drets com a consumidors, i que la garantia dels productes és la mateixa. Això sí, la política de retorn o canvis depèn de cada empresa. I pels qui opten per Internet per fer les compres, recomanen comprar a llocs segurs que contenguin la “s” en la seva adreça (“https” en lloc d'”http”).
A més, recomanen conservar sempre el tiquet de compra i davant qualsevol reclamació posar-se en contacte amb la Direcció General de Consum al 900 166 000 o a @ibcosum.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat