CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El Parlament de Catalunya ha decidit concedir al cos la Medalla d'Honor
El Parlament de Catalunya condecorarà els Mossos d’Esquadra, els serveis d’emergències i les Policies Locals de Barcelona i Cambrils. La Mesa ha acordat aquest dimarts, per unanimitat, concedir la Medalla d’Honor, en la categoria d’or, a tots aquests efectius per la seva feina durant els atemptats. Amb aquesta condecoració, segons ha explicat la presidenta del Parlament Carme Forcadell, es vol reconèixer la dedicació, l’esforç i la valentia que han demostrat els membres d’aquests serveis públics.
Durant els pròxims dies s’analitzarà, en profunditat, l’actuació dels diferents efectius en aquest cas. El cos dels Mossos d’Esquadra, en concret, ha destacat per la fluïdesa en la comunicació dels detalls de les operacions, especialment a través de les xarxes socials. Des del primer moment el compte de twitter dels Mossos s’ha convertit en un canal de comunicació que ha servit per difondre informació, desmentir informacions falses i fer recomanacions a la ciutadania.
Arran dels atemptats el compte dels Mossos a twitter gairebé a triplicat el nombre de seguidors. Dijous passat, abans de l’atac a la Rambla, tenien poc més de 120.000 seguidors. Aquest dimarts, 5 dies després, ja són més de 318.000.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els serveis d'emergències varen practicar la reanimació cardiopulmonar durant 40 minuts, però no varen poder fer res per salvar-li la vida
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments