L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
En total avui han arribat 68 migrants en 3 embarcacions a diversos indrets de les illes
Imatge d'arxiu del rescat d'un grup de migrants en alta mar. Foto Guàrdia Civil
251Només en la jornada d’aquest dilluns han arribat a les Balears 68 migrants en 3 embarcacions diferents.
A la primera, efectius de Salvament Marítim i del Servei Marítim de la Guàrdia Civil han rescatat 28 persones al sud de Cabrera. Segons ha informat Delegació del Govern, les 28 persones navegaven a bord d’una embarcació quan han estat interceptades a 4 milles nàutiques al sud de Cabrera. Els ocupants són d’origen subsaharià i es troben en aparent bon estat de salut.
A les 9.30 hores d’aquest dilluns s’han interceptat altres 16 persones migrants a la costa sud de Formentera, a la zona del Caló des Morts, a la zona de Migjorn. Els 16 migrants són d’origen magrebí i es trobarien en bon estat de salut. Segons ha informat Delegació del Govern, han intervingut patrulles de la Guàrdia Civil i la Policia Local de Formentera.
La darrera pastera del dia s’ha rescatat a les 14.00 hores. En aquesta embarcació hi viatjaven 24 persones d’origen magrebí, en bon estat de salut. S’han localitzat a terra a Cala Magraner, Manacor.
Segons el registre elaborat per IB3 Notícies, a partir de les comunicacions de Delegació del Govern central, aquest 2024 han estat interceptades més d’un miler de persones migrants a les Illes Balears, en més d’una seixantena d’embarcacions. Es tracta d’una xifra rècord que duplica els registres d’anys anteriors si es compara amb el mateix període.
En els següents gràfics interactius pots consultar totes les dades.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues