Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Es destinaran als serveis socials de sa Pobla, Campanet i Búger
Més de mil unitats de productes bàsics d’higiene i alimentació s’han recollit en pocs dies a l‘Institut Can Peu Blanc de sa Pobla. Una iniciativa que els professors han plantejat com una competició de solidaritat entre classes i que ha engrescat els alumnes.
Avui tot el que han recollit ho han lliurat als serveis socials dels ajuntaments de sa Pobla, Campanet i Búger. Els productes han partit avui mateix cap als bancs d’aliments i Càritas, que s’encarregaran de fer-los arribar a les famílies que ho necessitin.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció