La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

Fins a 1.400 propostes fotogràfiques comparteixen l'esperit de preservar l'entorn marí
La mar vista des del litoral, però també des de davall l’aigua. Fins a 1.400 propostes fotogràfiques que comparteixen l’esperit de preservar l’entorn marí. Són algunes de les imatges guanyadores i finalistes del certamen Mare Balear, que enguany arriba a la quarta edició, en la qual han participat més de 120 fotògrafs de fins a 11 nacionalitats diferents. Diuen els organitzadors que la qualitat ha anat millorant any rere any i que, a banda de la fotografia, el jurat també premia el missatge que transmeten.
Fins a una trentena de premiats i mencions especials, entre les quals hi ha hagut una nova categoria, el Premi Populis, atorgat pel públic, i que ha seleccionat la instantània ‘Fiebre del sábado noche’. Miquel Gomila és informàtic, però té dues passions, el submarinisme i la fotografia aquàtica, que combina a la perfecció. Les imatges elegides pel jurat s’arreplegaran a una exposició itinerant que els pròxims mesos recorrerà les Illes, a peu de carrer, per tal d’acostar a la ciutadania el patrimoni natural que ens envolta.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys
Ha causat una gran expectació perquè la columna de fum era visible a tota la ciutat