Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Fins a 1.400 propostes fotogràfiques comparteixen l'esperit de preservar l'entorn marí
La mar vista des del litoral, però també des de davall l’aigua. Fins a 1.400 propostes fotogràfiques que comparteixen l’esperit de preservar l’entorn marí. Són algunes de les imatges guanyadores i finalistes del certamen Mare Balear, que enguany arriba a la quarta edició, en la qual han participat més de 120 fotògrafs de fins a 11 nacionalitats diferents. Diuen els organitzadors que la qualitat ha anat millorant any rere any i que, a banda de la fotografia, el jurat també premia el missatge que transmeten.
Fins a una trentena de premiats i mencions especials, entre les quals hi ha hagut una nova categoria, el Premi Populis, atorgat pel públic, i que ha seleccionat la instantània ‘Fiebre del sábado noche’. Miquel Gomila és informàtic, però té dues passions, el submarinisme i la fotografia aquàtica, que combina a la perfecció. Les imatges elegides pel jurat s’arreplegaran a una exposició itinerant que els pròxims mesos recorrerà les Illes, a peu de carrer, per tal d’acostar a la ciutadania el patrimoni natural que ens envolta.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703