Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Set-centes persones s’han donat cita en la quinzena edició d’aquesta cursa solidària
Més de 700 participants s’han donat cita aquest diumenge al Portitxol per fer la cursa solidària “Quilòmetres contra la Fibrosi Quística“. Ha estat, de fet, el rècord de participació de les quinze edicions que s’han organitzat. Els corredors han completat amb esforç 5, 10, 15 o 20 kilòmetres.
Enguany, per primera vegada, es podran arribar a pagar 400 sessions de tractament d’aquesta malaltia. A les Illes Balears, afecta unes seixanta persones. Fa que el cos produeixi secrecions, que s’acumulen, sobretot, a les vies respiratòries dels pulmons.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores