Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Ofereixen menús a 25 euros i tapes a sis euros amb productes de la terra
Rècord de participació en la setena edició de les Jornades Gastronòmiques de Primavera Eivissa Sabor d’enguany. 54 restaurants oferiran tapes i menús especials fins a finals de maig.
Amb la foto de família de xefs, productors i polítics s’ha donat el tret de sortida a l’Eivissa Sabor. Menús a 25 euros i tapes a sis euros amb productes de la terra. Enguany el requisit per participar-hi ha estat incloure en tots els menús un plat tradicional de la cuina eivissenca o una versió innovadora i apostar per la promoció dels productes locals.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit