Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'Aeroport de Menorca representa el major augment: un 8,1% més de passatgers que en el mateix període de 2016
Els aeroports de les Illes continuen batent rècords. Son Sant Joan ha registrat 27.000.000 de passatgers entre gener i novembre d’enguany. És un 6,4% més que en el mateix període de l’any passat.
L’Aeroport d’Eivissa ha sumat, en els primers 11 mesos, 7.700.000 passatgers, un 6,3% més que l’any passat.
Per l’Aeroport de Menorca, en canvi, han passat 3.300.000 passatgers, un fet que representa un 8,1% més que en els onze primers mesos de l’any passat.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general