Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Els sindicats demanen al Govern que agiliti les vacunacions
A l’Hospital de Son Espases hi ha un llit buit a l’UCI per a malalts de coronavirus. Aquest cap de setmana al centre començarà a obrir fins a 12 llits més per pacients amb la covid-19. Això en un moment en què s’ha assolit el rècord de malalts ingressats a UCI als hospitals de Mallorca: avui són 93. Al conjunt de les illes, les unitats de cures intensives estan al 58% de la seva capacitat. El Govern ha anunciat avui un conveni amb els centres privats per ampliar-ne el nombre de llits.
Mentrestant, els sindicats diuen que falta personal. A les Illes, s’ha assolit el màxim d’aquests professionals que han tengut coronavirus amb 211 casos actius. Hi ha més de 400 facultatius sanitaris aïllats.
Per això, SIMEBAL demana al Govern que agiliti les vacunacions dels professionals sanitaris contra el coronavirus mobillitzant l’exèrcit.
Metges i infermers diuen que estan esgotats. Molts han hagut de renunciar a vacances i dies lluires, per tant, diuen que no poden descansar com cal. Per això, demanen als ciutadans que s’autoconfinin i respectin les mesures sanitàries.
SATSE demana a la Conselleria de Salut que resolgui les 1.100 places d’infermeria que es varen treure a les oposicions el 2019 i encara s’han concedit.
Situació crítica de Covid-19 a Mallorca i a Eivissa
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors