Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Sindicats i patronals reconeixen que les xifres són molt positives, però adverteixen que amaguen les tensions que pateix el mercat laboral de les Balears
Mai en un mes d’abril la xifra de l’atur havia estat tan baixa a les Balears: poc més de 28.000 desocupats registrats, uns 1.400 manco que al març, la major reducció percentual d’Espanya. De manera més significativa, en comparació interanual, la reducció de l’atur arriba al 9% i duplica la taxa del conjunt de l’Estat.
El conseller d’Empresa i Ocupació, Alejandro Sáenz de San Pedro, ha destacat que les dades són molt bones. Ha afegit que la taxa d’atur balear s’ha reduït fins al 4,7% i és, de lluny, la més baixa del país.
Pel que fa a l’afiliació, també s’assoleix un rècord, amb prop de 570.000 afiliats. Són 55.000 més que el mes de març, un increment del 10,7%, un indicador clar que la temporada turística s’ha avançat i ha començat amb força. En comparació anual hi ha 17.000 treballadors més afiliats a la Seguretat Social. I si miram més enrere, comparant amb la xifra de 2019, s’han creat 45.000 llocs de feina a les Illes en els darrers cinc anys.
Patronals i sindicats de les illes reconeixen que les xifres són molt positives, però adverteixen que amaguen les tensions que pateix el mercat laboral de les Balears en matèria de sous, càrregues de feina, falta de mà d’obra qualificada, educació i carestia d’habitatge.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros