En només dues setmanes de campanya, 300 veïns ja han signat per demanar a l’Ajuntament de Ciutadella que no construeixi un bloc de pisos a l’espai de la cèntrica Plaça de La Pau que ara s’empra com a aparcament, tal com preveu el nou planejament municipal.
Els veïns, que han presentat una de les 200 al·legacions que ha rebut el Pla General, no entenen com es vol edificar aquesta plaça en lloc de recuperar-la per la gent, quan el pàrquing soterrat de 250 places que es planteja vinculat al bloc de pisos tampoc no incrementarà de manera significativa el nombre d’estacionaments públics a la zona.
Els veïns demanen ser escoltats i l’ajuntament ja diu que, si creix el rebuig, es replantejarà la seva previsió.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros