Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La restauració de la construcció de pedra en sec, emblemàtica i patrimoni etnològic, s'ha completat amb tècniques tradicionals i finançament del Consell de Menorca
La barraca de sa Tanca d’Enmig, ubicada al lloc de ses Truqueries a Ciutadella, ha recuperat la seva esplendor. Fa 175 metres quadrats i 5 metres d’alt. És una de les construccions de pedra en sec més emblemàtiques del municipi i forma part del seu patrimoni etnològic.
Els anys d’abandonament i els temporals havien ocasionat alguns esfondraments en l’estructura, que s’han pogut reparar en aquest projecte impulsat per la Fundació Torre Saura i finançat també pel Consell de Menorca.
Les feines es van dur a terme durant l’abril utilitzant tècniques tradicionals, a càrrec del paredador Gabriel Pons. Aquest divendres s’ha presentat el resultat d’aquesta restauració.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061