Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Als darrers dies s'hi han confiscat més de tres tones d'haixix
105
La Guàrdia Civil ha localitzat al nord d’Eivissa 33 fardells d’haixix, amb un pes superior a una tona. Els agents del Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) els varen recuperar a la mar, dimecres passat. Aquesta troballa, més els 67 fardells d’haixix requisats la setmana passada a Cala Mestella, a Santa Eulària, sumen més de 3 tones confiscades aquests darrers dies.
Detingut per tràfic de drogues a Sant Josep de sa Talaia
D’altra banda, la Guàrdia Civil informa de la detenció d’un jove italià com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues, aquest dijous. Els agents el varen arrestar mentre feien un control preventiu a una via pública de Sant Josep de sa Talaia. Al vehicle que conduïa el jove varen trobar un paquet amb 100 grams de haixix i dos més de marihuana amb la mateixa quantitat.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida